Niedziela, 20 Maj 2012, Imieniny obchodzą:
Wysokie Mazowieckie

Mieszkańcy piszą

Jak to sołtysa wybierali...

28.01.2011 | Mieszkańcy piszą

W ostatnim czasie były wybory na sołtysa do sołectwa w naszej gminie. Wójt na początku zawiadomił wszystkich, że osoba karana nie może brać udziału w kandydaturze na reprezentanta wsi.

Oczywiście taka osoba zgłosiła się na kandydata (był karany i dostał karę w zawieszeniu). Nikt nie chciał powiadomić wójta, że ten kandydat nie spełnia warunków formalnych, bo po prostu się go bali, jest agresywny. W stanie lekkiego upojenia we wsi zawiadamiał osoby które nadużywają alkoholu, żeby na niego głosowały to kapnie im się działka po wyborach jak wygra. Oczywiście na niego głosowały te osoby i w taki sposób ta osoba wygrała wybory. Gdy się dowiedział w cyniczny sposób wstał i powiedział na głos przy wszystkich, że te osoby co na niego głosowały i pan wójt i pani Sylwia są zaproszone na balangę alkoholową do jego domu. Pan wójt nic na to nie zareagował, lecz i tak widział, że już nowo wybrany sołtys jest podpity. W takowy sposób znajduje się ludzi chętnych do głosowania na taką osobę. Osoba nadużywająca alkoholu i karana została wybrana na reprezentanta wsi. Świat schodzi na psy.

* Portal Wysokomazowiecki nie ponosi odpowiedzialności za treści autorstwa użytkowników Portalu Wysokomazowiecki.

czytelnik

Komentarze:

~ Dariusz | 28.01.2011 20:03

jaka to wieś jak można wiedzieć ??? nie ma co ukrywać :)

~ Radosny | 28.01.2011 23:45

No co się tak bulwersujesz autorze, przecież mamy pfu demokrację, ponoć najlepszy ustrój na świecie:) W demokracji taka jest natura świni, że jeśli da się jej możliwość wejścia racicami w koryto – to po prostu wlezie.

~ Araion | 29.01.2011 23:33

moim zdaniem takiego typu artykuly powinny byc redagowane przez kogos, kto sie na tym zna. dobranoc

~ miro | 30.01.2011 15:58

Chodzi o szlachecką wies -Swięck Wielki i wybranego sołtysa Marka Kaczyńskiego.

~ miki | 30.01.2011 20:42

wywieść na taczce sołtysa jak Jagne bo taki człowiek nie nadaje sie żeby żądzić wsio to pijak i kryminalista

~ zdzicha | 30.01.2011 21:22

Miki czytałeś Chłopów a słownika ortograficznego nie posiadasz...?

~ Młody | 30.01.2011 23:07

Sołtys mocny w gadce. Lubi krytykowac wszystko i wszystkich ale najmądrzejszy nie jest, bo sam nic dobrego raczej nie zrobił czas pokaże może nie bedzie taki zly. Najłatwiej krytykować innych a jak karany nie powinien kandydowac w końcu reprezentuje wieś i gminę. Pan wójt powinien to sprawdzić.

~ Cola | 30.01.2011 23:16

Co ma sprawdzać wójt... Pytanie zadał czy karany. Mieszkancy powinni wiedziec kogo wybierają. Na pytanie powinien odpowiedziec kandydat zdecydowanie czy karany czy nie. Jak nie odpowiedzial to moze ma coś na sumieniu...

~ Sprawiedliwy | 30.01.2011 23:20

.... na zebraniu bylo powiedziane ze nie może być kandydatem osoba przeciwko ktorej obecnie toczy sie postepowanie a sprawa kandydata dawno wygasla, widac kto na wyborach byl pijany i nie slysza dokaldniel co mowi przewodniczacy wyborów....

~ kuna | 31.01.2011 16:15

ludzie jaka balanga alkoholowa?????jesli juz to jego sprawa dawno wygasła,a kazdy kto tam był wie jak było,ktos tu obraza zarowno wojta jak i ludzi ktorzy glosowali na marka nazywajac ich pijakami czy alkoholikamii,jak mozna opowiadac takie bzdury nikt nie proponowal mi zadnej wodki w zamian za glos,a oddalam go na marka,poniewaz nie bylo lepszych kandydatów i kazdy wybieral lepsze zlo,trzeba tez jasno powiedziec,ze w swiecku mieszkaja same prawowite,porzadne i cnotliwe osoby,nie pijace alkoholu i pilnujace łóżek tylko swoich męzów,dlatego krytykuja kazdego,a moze marek chce cos zrobc dobrego?,chce sie wykazac?

~ stary | 31.01.2011 18:07

szkoda gadać

~ pawlak | 31.01.2011 18:42

Toż jakby on wcale nie pił to by na wsi raz dwa się zmarnował ,jako sołtys żadnego poważania by nie miał .Choć troche musowo .Mieliśmy już sołtysa abstynenta to się długo nie utrzymał.

~ iro | 31.01.2011 18:52

nie powinien byc soltysem, brata wypedzil, chodzi po wsi i jesc prosi, matke wypedzil a o oljcu juz nie wspomne,pijak to on nie jest ale psychol to i owszem-jaka wies taki soltys,

~ Dolar | 31.01.2011 19:13

autorze weś może rozbieg i pier***nij byka w ściane a potem sprawdz jak twoja wyobraznia działa i zamieść jakieś mądre słowa a nie zwykłe bzdury z zazdrość, troche lojalności moralność i szacunku dla nowego sołtysa. Moim zdaniem jesteś zwykłym egoistą na dodatek pozbawionym wyobrazni bo tak sie nie robi kimkolwiek jesteś. Marek jest lepszy i dlatego wygrał a ty sie tylko bardziej pogrążasz.

~ Dolar | 31.01.2011 19:27

iro weś może autora za ręke i razem weście rozbieg itd... hehe

~ ... | 31.01.2011 20:31

żal normalnie

~ . | 31.01.2011 21:04

Rozwalił mnie tekst o święckich żonach "pilnujących łóżek tylko swoich mężów". Czy to nie jest przypadkiem cios w zęby domniemanego autora tego artykułu?

~ Mieszkaniec Wsi | 31.01.2011 22:34

No i bardzo fajnie :D

~ .... | 31.01.2011 22:37

W wyżej wskazanej wsi niema osoby która by nadawała się na reprezentanta w gminie. Z każdym rokiem coraz gorsze osoby są wybierane i nic nie zostaje zrobione dla wsi. Droga do Dąbrowy jak nie została zrobiona do tej pory to i nie zostanie zrobiona. Chęci są wsi ale nie ma osoby, która by tym się w odpowiedni sposób zajęła. Do trzech gmin należy tamta droga. Bez wspólnego porozumienia międzygminnego nic z tego nie będzie. Wójt tylko rozkłada ręce bo droga jest za wąska.

~ ..... | 01.02.2011 10:24

Autorze jeżeli piszesz takie ostre słowa obrażając prawie wszystkich mieszkańców, Sołtysa i Wójta to zastanów się nad tym jak nisko upadłeś! Marek to super kandydat lepszych nie było.!!!;D Idealny jest tekst o żonach "pilnujących łóżek tylko swoich mężów"szkoda ,że nie dotyczy wszystkich żon.

~ Mieszkaniec | 01.02.2011 12:31

Ledwo kilka dni po wyborach a nowy sołtys zaczyna działać. Zaczął zbierać podpisy za tym żeby nie płacić składek na oczyszczanie rowów ponieważ są one nie oczyszczane.

~ ..... | 01.02.2011 15:47

ciekawe jakie plusy ma osoba przegrana wybory ?

~ Mieszkaniec | 01.02.2011 16:04

Jestem ciekawy czy nasz sołtys będzie działał tyle tak samo jak jego ojciec

~ Mieszkaniec | 01.02.2011 16:05

czy nawet jeszcze lepiej

~ smutny | 01.02.2011 22:49

.."Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni. Bo takim sądem, jakim sądzicie, i was osądzą; i taką miarą, jaką wy mierzycie, wam odmierzą. Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a nie dostrzegasz belki we własnym oku?" Mt 7,1-3 Myśle, że te słowa są znane, bo wieś zamieszkują katolicy a nie poganie....
Autorze! skoro byłeś taki odważny i zamieściłeś informacje o tym co cię poruszyło, to nie podpisałeś się swoim imieniem i nazwiskiem? Za naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych grożą paragrafy...i jak łatwo jest wklepać oszczerstwa i obelgi pod adresem innych tak łatwo można ustalić kto to napisał ....zastanów się jeden z drugim stając jutro przed lustrem - kim jesteś...czy oby jeszcze człowiekiem?

~ KANDYDATKA | 02.02.2011 09:25

Nie jestem autorem tego artykułu i jest mi bardzo przykro czytając takie głupoty a wybranemu sołtysowi życze dużo cierpliwości i owocnej pracy. Ja nie mam czego zazdrościć bo wiem jak trudno jest coś zrobić w Święcku.

~ autor | 02.02.2011 12:35

Nie były naruszone żadne dane osobowe ponieważ w artykule nie było podane żadne imię ani nazwisko osoby ani nazwa wsi której dotyczył artykuł. Jeśli ktoś napisał w komentarzach o danej osobie i nazwie wsi tzn. że w takowej wsi takie zdarzenie miało miejsce.

~ 1 | 02.02.2011 12:48

Redakcje proszę o usunięcie artykułu

~ smutny | 02.02.2011 13:21

Autorze! Twoim zdaniem nie było naruszenia żadnych danych osobowych...to chyba nie znasz tej ustawy..."takowe zdarzenie" miało miejsce ale TYLKO wg ciebie i ludzi (chociaż nie wiem czy ludzi) o takim samym pokroju ..
Co chcecie zrobić dobrego we wsi jak się kłócicie od samego początku?....szkoda słów.

~ Mieszkanka wsi | 02.02.2011 16:33

Wypisywanie głupot o Marku i jego alkoholizmie to brednie. Owszem po wygranych wyborach zaprosil mieszkanców na poczęstunek, ale nie użył takich słow jak sa w artykule. Sama na niego głosowalam, ale to nie znaczy ze mnie przekupywal i jestem alkoholiczką.

~ pawex | 02.02.2011 16:39

Lepszego kandydata nie było. Dobrze że Anki nie wybrali, ona zrobiła i tak dużo złego .!

~ szokk | 02.02.2011 19:21

To co jest tu wypisywane nie mieści się w głowie. Marek to bardzo dobry kandydat i widocznie przeszkadza to komuś kto nie wygrał. Stad ten artykuł. Marek pokaż im wszystkim na co Cię stać i nie bierz do głowy co tu wypisują. Bo niektórzy ludzie w Święcku są zwyczajnie popier..... a kto tam mieszka ten wie o kim mowa. A swoją drogą to tylko wstyd że ktos wpadł na taki "niezwykły pomysł" zwrócenia uwagi na nasza wieś. Żal Was ludzie. Marek wygrał bo tak ludzie głosowali i widocznie tak chcieli, a niektórzy nie moga tego przeboleć.

~ kuna | 02.02.2011 19:44

czytam tak sobie komentarze ludzi ktorzy sie wpisuja i nie dziwi mnie ze zdarzaja sie wpisy z bledami,ale jak czytam artykuł czy tez komentarz autora to juz przebolec nie moge,ze tak zdawaloby sie osoba na szczeblu samorzadowym,a pisze jak czlowiek bez zadnej szkoly,wiec Szanowny Panie autorze,pytam sie co oznacza słowo 'takowej' czy ''takowy''?????naucz sie czlowieku wyslawiac i pisac skoro juz reprezentujjesz ludzi.Gestykulacja i machanie rekami przy przemowieniu oznacza ze masz bardzo maly zasob słow.

~ Koło | 02.02.2011 22:28

Jak ktoś kto napisał taki artykuł nie ma innego zajęcia to niech znajdzie. Obmawiać drugiego człowieka jest grzechem. Ale cóż w dzisiejszych czasach kto się modli pod figurą ma diabła za skórą.

~ ............... | 03.02.2011 11:55

Iloma głosami wygrał Pan Kaczyński w porównaniu do konkurenta?

~ ............... | 03.02.2011 11:58

i jeszcze jedno a od kiedy to trzeba zbierać podpisy aby nie płacić składek za oczyszczenie rowów. Jestem sołtysem trzecią kadencję i u mnie są czyszczone rowy bez opłat i bez zbierania podpisów. Ktoś tu coś kręci xD

~ ... | 03.02.2011 14:47
~ !!!!!!!! | 03.02.2011 16:25

Pan Marek miał chyba 48 głosów, jedna kandydatka 15 głosów, a druga kandydatka 2 głosy (nie jestem pewny).

~ sylwek | 04.02.2011 01:10

w końcu odpowieni człowiek na odpowiednim miejscu,zrobi porządek w tym bałaganie.

~ szokk | 04.02.2011 19:42

Dajcie sobie spokój już, skoro ludzie wybrali Marka to widocznie tak chcieli. Dajcie mu sie wykazać a nie szukacie sensacji. Powiedzmy sobie otwarcie że kogoś to bardzo boli że Marek wygrał. A ja się bardzo z tego cieszę, trzymam kciuki za Ciebie i olej to co gadają ciepłym moczem bo to "pojechany" lud.

~ Dariusz | 05.02.2011 14:37

hmmmm jak on zawiadomił osoby nadużywające alkoholu , i tylko dzięki tym osobom został wybrany sołtysem to ja pierdziele, większość wsi to alkoholicy...
to trzeba zrobić ogólny porządek z alkoholikami w tej wsi... a sołtysa obić jak będzie skakał itp nie macie jaj żeby sobie z jednym chłopem poradzić ?? do wideł to tyle pary a zeby uspokoić jednego dekla niema ????

~ szokk | 05.02.2011 22:45

Dariusz tak rób porządek i dalej wierz co tutaj piszą to niedługo i ty bedziesz sławny. Co za ludzie............. Nikt z nim nie musi sobie radzić za to komus bardzo zalezy żeby ze wsi zrobić jedna wielką melinę, a to tylko przez to że się nie spodobał kandydat. Dajcie sobie na luz.

~ abc | 06.02.2011 11:24

Dariusz obić to trzeba tego co napisała ten nienormalny artykuł i spowodował te całe zamieszanie, oraz jego "przydupasów"

~ iiii | 07.02.2011 23:12

Marek to dobry chłop , nie mozna na niego złego słowa powiedzieć , niech i on ma swoje 5 minut ,może uda mu sie coś zmienić we wsi...marka powinni szeryfem zrobić żeby pilnował porządku bo też ostatnimi czasy to się dzieje na wiosce .

~ ? | 08.02.2011 13:44

istne jaja... ludzie opanujcie się ...

~ życzliwy | 15.02.2011 17:18

NIC DODAĆ ,NIC UJĄĆ...WYBRALIŚCIE TAKIEGO WÓJTA....ON ZAAKCEPTOWAŁ TAKIEGO SOŁTYSA...NIE SPRZECIWIŁ SIĘ ,O SIĘ BOI..PO PROSTU TCHÓRZ I TYLE!

~ Dariusz | 20.02.2011 19:02

po pierwsze z tego co się orientuję to we wsiach sie wybiera sołtysa tak...
" kto chciałby zostać sołtysem ???" - nikt sie nie zgłasza...
"może Pan Zdzisiek ??, Marek ?? no Panowie Bogdan'' ???
Zdzisiek "no dobra mogę nim zostać "

Nowym sołtysem zostaje Pan Zdzisiek , Gratulujemy wyboru :)

Pierdzielenie ze głosowanie itp itd z tego co wiem we wszystkich okolicznych wioskach sołtys jest własnie tak wybierany...
to nie kiedyś ze sołtys był kimś, teraz to ktoś zostaje sołtysem bo po prostu na kogoś musi spaść ten obowiązek.

artykuł do pupy, trzeba było od razu jak wiedzieliście ze koleś staje do wyborów (jak owe były) coś z tym zrobić i np. samemu stanąć a nie teraz płakać

~ bonzo | 24.02.2011 20:57

Popieram Dariusza , jako " jajakobyły"zastępca wie co mówi.

~ FarnoholiczkaxD | 06.11.2011 19:07

Omg,psychiczny człowiek ale go b.dobrze znam !
To moja rodzina;((((((

Dodaj komentarz:

* oznacza wymagane pole
Portal Wysokomazowiecki nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi publikowanych przez Czytelników. Osoby, które zamieszczają wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich, mogą ponieść z tego powodu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Ogłoszenia

Sprzedam lub zamienię(Nieruchomości)17 maj
Przewracarka ROZBIJAK 4 GWIAZDY(Rolnictwo/Zwierzęta)16 maj
KOŚARKA DYSKOWA JF 2000(Rolnictwo/Zwierzęta)16 maj
BECZKOWÓZ 6000LITRÓW(Rolnictwo/Zwierzęta)16 maj
Płyty kamienne(Budownictwo)16 maj

Katalog firm

PHU Netkomp
Wysokie Mazowieckie
Sklep ALF
Szepietowo
Grants I
Łomża
Zespół Muzyczny Kors
Bielsk Podlaski

Sonda

Czy na stacjach paliwowych w powiecie można bezpiecznie tankować swoje pojazdy?

© 2006-2012 Portal Wysokomazowiecki - www.wysmaz.pl