Niedziela, 20 Maj 2012, Imieniny obchodzą:
Wysokie Mazowieckie

Mieszkańcy piszą

Straż biznesowo-miejska

11.01.2011 | Mieszkańcy piszą

Czy nie zastanawialiście się, czy straż w naszym mieście to dobre rozwiązanie ?? Czy oni tak naprawdę dla Nas mieszkańców w czymś pomagają ??? Czy to tylko wymysł Burmistrza, żeby przynosiło mu dochód ?? Mam na myśli jego własną kieszeń, a on buduje już 6 dom...

Chodzą i naciągają ludzi na pieniądze. Bo jak w tak małym mieście jak nasze można karać za źle zaparkowane auto ???!!! ...jak u nas jest całkowity brak takich miejsc !!!
Najlepiej ukarać kobietę w ciąży, która pojechała do ginekologa i żeby nie iść kilometr zatrzymała się trochę na chodniku, tak oczywiście wtedy strażnik miejski od razu biegnie na złamanie karku, bo to wykroczenie i fotografuje z każdej strony samochód. A kiedy zgłasza im się rozróbę to cisza, zero reakcji, bo oczywiście jest ryzyko, że ktoś im obije twarz, to po co ryzykować, MOŻE KTOŚ WŁAŚNIE ŹLE ZAPARKOWAŁ !!! ALBO JEGO RATLEREK NIE MA KAGAŃCA !!!!!!!!!!
Sam osobiście spotkałem się z naszymi kochany młodymi strażnikami, pełnymi zapału i chęci do działania, którzy po wypisaniu mandatu zadali pytanie czy przyjmuję mandat czy nie A MOŻE SOLO !!!?? i ciąganie za koszulkę. Czy tego typu zachowanie to nie była zwykła prowokacja ??????!! Te osoby są dobrze znane, każdy w ich wieku ich zna, jednak to prawda, że tylko takie osoby idą na SM, tak samo i na policjantów. Można się o tym doskonale przekonać w tak małym mieście jak nasze, bo tutaj nic się nie ukryje.
SM robi co chce w naszym mieście, ktoś nie przyjmie mandatu to się z tego śmieją, przecież wiadomo SM i policja zawsze ma wygrać sprawę (sam kiedyś sądziłem się parę lat). Wiem jak w naszym mieście ręka rękę myję, a szary człowiek popada w depresję i jest wrogo nastawiony z całego serca do takich osobników jak oni...
Czy nie sądzicie, że straż miejska powinna zniknąć z naszego miasta ??? ...bo jest dla nas utrapieniem ??

* Portal Wysokomazowiecki nie ponosi odpowiedzialności za treści autorstwa użytkowników Portalu Wysokomazowiecki.

gal anonim

Komentarze:

~ przeciwniczka SM | 12.01.2011 10:34

niepowinno być straży miejskiej ostatnio jak jechałam na ulicy dolnej niepoodśnieżane są chodniki i jak się jedzie na skrzyżowanie nic niewidać ale co jedynie widać straż miejską która zrobi w każym momencie zdjęcie jak się dalej wysuniesz aby zobaczyć czy ktoś nie jedzie. To za małe miasteczko na taką instytucje tylko zawadzają ludziom chodzą z aparatami i pstrykają. Pod swoim blokiem nawet niemożna zaparkować (oczywiście jest za mało miejsc) i wlepiają mandat jak z boku bloku się zaparkuje a kto ma z nimi znajomości to oczywiście mogą stać bez mandatu.

~ marcin | 12.01.2011 13:08

nie płaćcie mandatów dla tych baranów. Wiem z dobrego źródła ze nie mają oni odpowiedniego zaplecza głównie administracyjnego aby zająć się przekazywaniem wszystkich spraw o niezapłacone mandaty do sądu. Ich mandaty możecie podrzeć na ich oczach. Jak nikt im nie będzie płacił to nię będą mieli pieniedzy na funkcjonowanie. Złozenie wniosku do sądu, wniesienie opłaty, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji do sprawy to masa roboty a oni maja tylko bande żołnierzy do pstrykania fotek i żadnego zaplecza biurowego. W jedności siła

~ pereszczako | 12.01.2011 17:05

nie oszukujmy się to małe miasteczko, każdy wie kto z kim sypia (dosłownie) który policjant z kim zdradza żonę...
tak samo ze SM wszystko się o nich wie. A tak w ogóle to ciekawe czy nasze miasto ma odpowiednią liczbę ludności żeby była u nas SM

~ pereszczako | 12.01.2011 17:17

przy hurtowni Pana Sikierko tam mozna tak stać ?? nawet jak przy chodniku leży śnieg ?? a samochody muszą stać na połowie jezdni ??? TAK MOGĄ !!! bo to przy hurtowni Pana Siekierko...

~ Grzesiek | 12.01.2011 18:12

zgadzam sie z Wami nie płacić mandatów i wywala ich przed choinkę co stoi na Ludowej

~ Krzysiek | 12.01.2011 18:51

Wyłuda pieniędzy ,miejsc parkingowych nie ma i nie ma gdzie ich zrobić nawet, dlatego jest SM . Dodatkowy zarobek burmistrza . Na kant ...... ta straż w tak małym mieście . Jak znajomy we Francji miał problem z zaparkowaniem i ustał na połowie chodnika , to szedł policjant i zapytał się w czym pomóc co i jak , przez te swoje radionadajniki skierował go na wolne miejsce - a u nas od razu punkciki i pieniązki i jeszcze często sie fuczy bo ona w mundurze = to jest moje zdanie. Ludzie nie dajcie sie robić w balona bo inni na tym korzystają.

~ kamil | 12.01.2011 21:55

pewnie straznik jak to przeczyta to se przypomni ale miałem akcje że nie widziałem znaku że taxi i oczywiście pan kuczmierowski wielki taksówkarz od lat uznał że 8 metrów to za mało na jego autko i zadzwonił i przyszli i czekali a śnieg padał i padał...Cóż, rozumiem taka praca, zawiadomienie było, mandat wypisali i 100 w plecy w wigilie:( moim zdaniem do niczego oni są potrzebni, do niczego

~ Wojtek | 12.01.2011 22:11

Jak do brania kasy to dwie łapy wyciągnięte ale jak w czymś pomóc dla starej kobiety , która wiem ZE DZWONIŁA i zgłaszała ze pijacy robią burdel pod blokiem to ciężko, a pózniej wmawianie ze nikt nie dzwonił !! przyznaj się ze w gaciach było pełno...

i PO PIERWSZE !!! wiem dla czego na wezwania nie reagujecie !!!
bo idąc na takie wezwanie byli byście tylko stratni (bo możecie dostać w buźkę ) a jak byście uspokoili i co mandaty pijacy by zapłacili ??? NIE sprawy poszły by do sąd MOZE I TAK !!! ale wy byście byli na tym do tyłu !!!!!
bo dla was opłacalne pójście jest tak gdzie będzie mandat !!! bo takie jest polecenie burmistrza !!! który sam powiedział ze SM jest po to by wspomóc budżet miasta !!!
(czyli tak naprawdę jego kieszeń)

Drodzy młodzi zapaleni chłopcy SM a przypomnijcie sobie jak jeden Pan wami pomiatał i rzucał na lewo i prawo i nic ale to nic nie byliście w stanie zrobić ??? tylko wezwaliście na pomoc policje a wasz komendant jeszcze przepraszał policjantów ze musiał ich wzywać bo z was takie nie dorajdy hehehe

LUDZIE róbmy tak jak napisał "MARCIN" i popłyną z torbami :)

pozdrawiam wszystkich którzy czytają ten bardzo dobry i na miejscu artykuł !!!

autora także pozdrawiam , chociaż nie wiem kim jesteś ale już cie polubiłem :)

~ obiektywny | 13.01.2011 12:32

Najlepiej zlikwidujcie SM, Policję, a następnie parkujcie gdzie chcecie, zastawiajcie się nawzajem, blokujcie dojazdowe drogi przeciwpożarowe... a najlepiej w ogóle pozabijajcie się wzajemnie.
Prawo jest prawem i trzeba je szanować. Zgadzam się, że czasem jest absurdalne, ale pokażcie postawę obywatelską i próbujcie je zmienić. Idźcie do swojego posła, albo zbierzcie odpowiednią ilość podpisów potrzebną do zainicjowania zmiany w ustawie.
Większość z Was chętnie skorzysta z danego przepisu, jeśli jest on mu na rękę. Gdy nie jest na rękę, to prawo, SM, itp. są najgorsi na świecie...
A zwróciliście kiedyś uwagę na te lepsze aspekty ich pracy? Widział ktoś jak stoją zimą przy szkole lub pomagają wyjechać z podporządkowanej uliczki podczas maksymalnego ruchu? Tego nie widzicie....

~ marcin | 13.01.2011 13:37

do przeprowadzania dzieci przez drogę jest osoba z lizakiem STOP, której zatrudnienie wymaga zdecydowanie mniejszych kosztów niż utrzymanie całej komórki SM.Zamiast narzekać ze ciezko wyjechać z podporządkowanej zacznij od siebie i ustąp kiedyś pierwszeństwa dla tych którzy chcą z niej wyjechać. Do kierowania ruchem można równiez wykorzystać policjanta, niechaj troche postoi na mrozku wyjdzie ze swojego ciepłego radiowozu i pokieruje ruchem bo oni też teraz mają to gdzieś i wyręczają się właśnie straznikami sm

~ mejbelin | 13.01.2011 16:30

marcienie a moze zacznij od siebie? więcej jadu produkujesz jak żmija może warto coś w twoim życiu zmienić ? zastanów się

~ mieszkankaWM | 13.01.2011 17:55

Może i stoją przy szkołach ale co z tego?! Tyłkami poodwracani od ulicy, nic ich nie obchodzi, stoją aby stać i nie reagują na nic!! Sama jestem świadkiem jak w rannych godzinach szczytu na skrzyżowaniu przy gimnazjum samochód zatrzymał się na przejściu, żeby kogoś wysadzić nie zważając na to, że dzieci nie mogą przejść przez jezdnię i że nie dezorganizuje ruch w miejscu gdzie i tak jest ciężko przejechać rano! nic, zero reakcji. Nie zwracają uwagi na to, że dzieci nie mogą przejść przez ulicę, żeby dostać sie do szkoły, bo jedzie duzo samochodów. Panoszą się po ulicach jakby byli niewiadomo kim, wieczorami zamiast zająć się kimś podejrzanym (a takich nie brakuje), to czepiają sie niewinnych ludzi. Nic nie zmieniła ich obecność, nic lepszego się nie dzieje, tak samo jest z miejscami do parkowania jak i było przedtem. Nawet jak zabierają sie za wlepianie mandatów to też nie tym, którym się naprawdę należy!!! Poprostu ich obecność jest bezpodstawna!!! A ich "praca", ich ulichachpojawiają sie na jak słupek rtęci nie jest mniejszy niż 0 stopni, hehe. No i kończą chyba o 21, przynajmniej o tej godz. chowają się, sama sprawdziłam :) pozdrawiam autora artykułu, i niezmiernie się cieszę, że ktoś podziela moje zdanie. A pozytywne komentarze o straży? Chyba wiadomo kto to pisze... ;)

~ AUTOR ARTYKUŁU | 13.01.2011 18:45

Bardzo się ciesze ze mój artykuł ma tak dużo komentarzy i tak wiele osób wyraża swoją opinie o naszych kochanych SM, ale prosił bym bez kłótni.

~ obiektywny - wymieniaj co się zmieniło w naszym mieście odkąd jest SM ???

ja będę wymieniał negatywne...

~ mejbelin - nie zaśmiecaj strony takimi uwagami

~ mejbelin | 13.01.2011 19:53

ta strona bardziej zaśmieciona nie może byc niż te wasze uwagi ten jad ta złość zastanówcie się nad sobą cieżko wam belkę we własnym oku dostrzec

~ AUTOR ARTYKUŁU | 13.01.2011 20:17

jaka złość ?? jaki jad ?? są tu jakieś węże ????

najlepiej to siedzieć cicho w naszym Państwie i jak sie otrzyma pismo ktoś zarzuci zrobiłes to i to to tak zrobiłem i odrazu sie przyznac jak ciota...

~ Szybki | 13.01.2011 20:34

Czytam te wasze wypowiedzi i już nie mogę...wszyscy narzekacie tylko na strażników i burmistrza ale weście pod uwagę to, że Siekierko sam miastem nie rządzi a strażnicy nie działają sami z własnej woli tylko mają super Komendanta a burmistrz ma rade miasta i radnych których wybraliśmy właśnie My. Nie zgodzę się z opinią że nie widać strażników jak jest duży mróz, otóż właśnie całkiem nie dawno jak była zima śnieg i mróz nasi ukochani strażnicy paradowali po mieście jak bałwany i stali na skrzyżowaniach rano niemalże codziennie pod Gimnazjum czy ktoś z was zwrócił uwagę w jakich chodzą czapkach gdy jest -10 czy -15??? Mieszkam na Armii Krajowej i systematycznie co 2 dni wieczorami chodzą po klatkach i piwnicach kiedyś wieczorem wyjść na rampe do sklepu czy śmietnika nie było mowy bo kupa żuli i menelstwa stała... dziś tego nie ma !!! i nie jest to zasługa Policji bo Ci tylko siedzą w ciepłych radiowozach i palą faje i nic ich nie obchodzi. Odnośnie zdjęć to macie racje jest to przesada i też mi się nie podoba bo sam jeżdże i wiem ze jest problem z parkowaniem. Wracając do strażników to dodam tylko tyle że w lecie bez przerwy jak nie jeden park to drugi na okrągło nawiedzany przez strażników... nie ma szans żeby piwo wypić. Ciekawi mnie co by było z naszych parków gdyby tam SM nie chodziła? a widział tam ktoś kiedyś Policjanta? Czy widzieliście ile jest dzieci, starszych ludzi i rodziców w parku na Mickiewicza pewnie każdy widział i rybki tez dokarmiał tylko mam pytanie kto tam chodził jak był stary staw i butelki w nim pływały....a na ławkach spali nawaleni goście?
Jest wiele plusów ich działania ale jest i sporo minusów... Podsumowując.... nie chce stawać po niczyjej stronie oni robią swoją robotę ja gdybym nie wykonał polecenia swojego kierownika nie miał bym po co przychodzić do pracy na drugi dzień. Łatwo jest na kimś psy wieszać tylko należałoby się trochę zastanowić... oni nie wyrośli spod Ziemi ktoś ich powołał do działania... w naszym przypadku Rada Miasta. Trzeba było oddać głos na innego Kandydata na burmistrza i było by po SM a tak pomęczymy się jeszcze jakiś czas bo słyszałem że mają ich rozwiązać.

~ AUTOR ARTYKUŁU | 13.01.2011 20:52

hahahahahaha tez mieszkam na AK i nawet nie reaguja na wezwania w sprawie meneli itp !!!!!!!!!!!!!

~ mieszkaniec | 13.01.2011 21:45

Autor mieszka na Armii Krajowej
Blok nr.8
a jeszcze jedno jak ci menele nie odpowiadaja to sie wyprowadz!!!

~ AUTOR ARTYKUŁU | 14.01.2011 07:39

przykro mi pomyliłeś się :)

~ AUTOR ARTYKUŁU | 14.01.2011 07:46

a tak na marginesie, widać ze te komentarze pozytywne o SM piszą sami SM albo ich rodziny...

bo zdziwiło mnie jedno ze po rozmowie z 20 może 30 babciami (co mnie bardzo ale to bardzo zdziwiło!!!) żadna nie powiedziała miłego słowa o SM a z usty nie których padały jedno za drugim słowa nie cenzuralne...

~ mejbelin | 14.01.2011 10:07

NAJLEPIEJ TO INNYCH OPLUWAĆ A NA SOBIE NIE WIDZIEC PANIE AUTOR TU NIE TRZEBA WĘZY SAM PAN TYLE JADU PRODUKUJESZ ZE NAJBARDZIEJ ZŁOSLIWY WAZ BY SIĘ PRZY PANU ZAWSTYDZIŁ

~ AUTOR ARTYKUŁU | 14.01.2011 11:14

ja jestem normalnym obywatelem ale po prostu nie dam rady juz patrzeć na to jak w tym mieście na kazdym kroku ręka rękę myje, w każdej instytucji itp... a SM i policja najbardziej ...
bo to normalne w takim małym miasteczku ze nie będą karac biznesmenów którzy robią co chcą pod swoimi sklepami domami itd... to muszą nadrobić na szarych obywatelach i o to głównie w tym chodzi, jak mamy być karani i to z takim samym podejściem do każdego człowieka...
a tak w ogóle to w SM i policji to powinni wszyscy pracować z innych miast i co ileś czasu powinny być zmiany tak jak było kiedyś i nie było by szans na znajomości z jednej i drugiej strony. I ja jako osoba nawet dostająca mandat czuł bym się z tym o wiele lepiej... A nie zna się policjanta czy SM 10 lat czy 15 zostaje jednym albo drugim i przy kontroli (nie chodzi juz o to zeby puścił nie ukarał ) ale o to jakie ma nagle podejście do człowieka którego znał np tyle lat był sąsiadem a nagle mundur i ni cześć ni dzien dobry tylko skakanie z mordą i zero szacunku do osób starszych bo on ma mundur to juz jest ponad każdym...
o to w tym wszystkim chodzi

~ obiektywny | 14.01.2011 11:47

1. Uważacie więc, że pozwolenie na parkowanie gdzie się da jest rozwiązaniem?
Otóż nie. Właśnie dlatego, że nasi "małomiejscy" kierowcy mieli na to zawsze pozwolenie- przyzwyczaili się do niestosowania się do przepisów (i to nie tylko dotyczących parkowania). Z własnego doświadczenia wiem co potrafią robić w Białymstoku kierowcy z takich miasteczek (poznać można po blachach: BSI, BGR, BWM). Przyzwyczaili się, że można robić wszystko i później stwarzają niebezpieczeństwo.
2. Też uważam, że niektóre zakazy, nakazy czy ustawy są jak by to powiedzieć... głupie... ale nie są temu winni strażnicy miejscy. A skoro ktoś kiedyś postawił znak, że parking jest równoległy to parkuje się równolegle, a nie skośnie... Policja ma to w d... to zajęła się tym SM.
Nie wnikam w tym momencie dlaczego Policja się tym nie zajmuje, ale daleki jestem od osądzania, że nie chce im się wychodzić na mróz. Wiecie jaka sytuacja panuje w resorcie sprawiedliwości, wicie na co mają pieniądze czy zasoby etatowe, a na co nie?
Pracowałem w nie jednym miejscu i nauczyłem się, że aby coś oceniać, trzeba najpierw przejść na drugą stronę barykady i tego spróbować, zamiast chlastać na prawo i lewo jakie to wszystko jest be...
Nauczyciele mają za dużo wolnego, urzędnicy nic nie robią, a zarabiają kokosy, policjanci i strażacy idą po piętnastu latach na emeryturę- wszyscy są be. A tu chyba trzeba by zacząć od siebie.
3. Zgadzam się z Wami, że w kierowaniu ruchem powinna pomóc Policja, ale tak jak w przypadku powyżej- robi to?? Nie udało mi się zaobserwować. To chyba dobrze, że próbuje to zmienić ktoś inny?
Ktoś mi zarzucił żebym zaczął od siebie więc gratuluję jasnowidzu rozpracowania mojej sylwetki psychologicznej. Nie takiej kultury jazdy nauczyłem się w większych miastach żeby ktoś miał mnie teraz w tej kwestii pouczać. NIE UCZ OJCA DZIECI ROBIĆ.
4. Oczywiście w tych wszystkich wywodach nie uogólniam- np. nie każde auto o rejestracji BWM, jadące po Białymstoku to Pan Kazik uważający, że skoro ma kierownicę w rękach to i pod prąd pojedzie.
5. Ktoś stwierdził, że pozytywne opinie o SM piszą tylko sami straznicy... Co tu powiedzieć? Pozdrawiam serdecznie- nigdy nie miałem nawet aspiracji na takie stanowisko.
6. Aha- też kiedyś dostałem mandat od SM za parkowanie. Po prostu przegapiłem jeden z zakazów- takie gapowe. Ale zdaję sobie sprawę z tego, że zasłużyłem więc mandat zapłaciłem.
6. Co zmienia się na lepsze?
* ludzie uczą się szanować przepisy
* powstało kilka etatów- zmniejszamy bezrobocie :D
* dodatkowa służba, do której mogę zwrócić się z prośbą o interwencję- choć na razie nie musiałem
* budżet miejski zyskuje dodatkowe wpływy
* mi nie przeszkadzają, a czasami są pomocni

~ Władek | 14.01.2011 12:12

wczoraj ruchem podczas kolizji przy gimnazjum dało się zaobserwować przez dłuższy czas kto kierował ruchem

człowiek ze straży pożarnej :)

~ Krzysiek | 14.01.2011 12:24

,, ludzie uczą się szanować przepisy '' - ludzie uczmy sie być ludźmi i szanować innych ludzi a nie przepisy , a będzie dobrze.

,,powstało kilka etatów- zmniejszamy bezrobocie :D'' - nie ma bezrobocia , jest lenistwo i pazerność !

,,dodatkowa służba, do której mogę zwrócić się z prośbą o interwencję- choć na razie nie musiałem'' - w sumie masz racje , ale jak sąsiad mi zastawi wjazd to wole iść do niego i poprosić zeby odjechał , niż zakapusiować żeby mu mandat wypisali. Za inne interwencje gdzie nie bedą mieli dochodu możesz sobie pomażyć że przyjdą hehehehe :P

,,budżet miejski zyskuje dodatkowe wpływy'' - ja mieszkam w domu i tak samo płace za psa jak ktoś kto mieszka w bloku , tylko że moj pies sra na mojej działce a u lidzi w blokach na trawniki , wiec z jakiej paki ja mam jeszcze za niego płacić ?????????????? budżet i tak sie dobrze utrzymuje bo takie jakie są u nas podatki to w pale sie nie mieści....

,, mi nie przeszkadzają, a czasami są pomocni'' - jak narazie jak rozmawiałem z każdym o tym temacie to miał negatywne zdanie

~ Anita | 14.01.2011 14:18

Uważam, że jak ktoś ma troche kultury osobistej sam powinien wiedzieć, że na zakazach się nie parkuje, po piesku sie sprząta, przechodzimy po pasach... wtedy ani SM ani policja nie "przyczepi" się. Ale jeżeli znajdzie się gość taki jak AUTOR ARTYKUŁU, któremu się zdaje, że są przepisy które obowiązuja innych a jego nie, albo takie których trzeba przestrzegać i takie co nie przestzrega sie bo są "głupie" - to szuka winnych w innych osobach. Oni pracują, wykonują swoje obowiązki, słuchają poleceń szefa, zarabiają na życie. Czytajac Pana artykuł i późniejsze wypowiedzi, szacuje, że poza opluwaniem kogoś anonimowo na nic więcej Pana nie stać...

~ Arek | 14.01.2011 17:49

Zwolennicy Pana burmistrza, których jak pokazały wybory coraz szybciej ubywa, rozśmieszacie mnie tym tanimi populistycznymi hasełka jeżeli ktoś nie jest z Wami to wg Was na 100% jest żmiją, opluwaczem, oszołomem, zadymiarzem itp. czyli argumenty wzięte z czasów komuny. Sens istnienia straży miejskiej wielokrotnie przewija się w różnych mediach, nikt tu nie powinien mieć zastrzeżeń do samych pracowników SM ale do ludzi którzy tę instytucję u nas powołali. Wg mnie z ekonomicznego punktu SM jest instytucją zbyt kosztowną na nasze małe piękne miasteczko.

~ Emil | 14.01.2011 22:47

Arek popieram Ciebie...
co do parkowania w centrum zamiast podjeżdżać sobie autem spod bloku idźcie piechotą i nie będzie problemu z parkowaniem :D i na zdrowie wam wyjdzie :)
a co do parków to kamery "pilnują" wielki brat patrzy niby ale nic nie widzi bo jak była zadyma to ani SM ani policji nie było... właśnie nigdy ich niema jak są potrzebni a jak się napatoczą przypadkiem to jest wtedy "szybka reakcja" i spisywanie za free ale wielce wczuci w swe zadanie xD hehehe

moim zdaniem nic się nie zmieniło jak oni są nic pozytywnego z ich służby a co do picia na rampie to widziałem kilka krotnie jak policja wlepia mandaty a SM nie widziałem tam w akcji owszem w parku wlepiają mandaty za picie ale tylko dla tych których nie znają ^^

~ mieszkaniec | 15.01.2011 14:16

ty gruby autor artykułu bo ci znowu prawko zap...ą i strasznie bedziesz zdziwiony haha i nie wyjedziesz na miasto swoim motorkiem (srebnym) ....

~ Darek | 15.01.2011 14:41

ja nie jestem autor,mieszkaniec o mnie to sie nie wypowiadaj jak nie znasz, a autora i tak popieram w większości :):)

Ja osobiście myślę o napisaniu takiego artykułu o naszej policji i sądzie tylko mój artykuł był by o niebo lepszy bo bym załączył fotografie i ksera z komendy,sądu i jak byście to przeczytali to byście się uśmiali do łez,,,

jak byś mieszkaniec chciał wiedzieć to motor może przez 2 miechy nie wyjeżdżał tylko na miasto :)

~ mlody | 15.01.2011 19:08

a nie da się jakiegoś referendum zrobić za, przeciw może byśmy pogonili darmozjadów ?Sam miałem do czynienia z nimi 100 mnie to kosztowało bo dzielna straż miejska zobaczy jak kołem na zakaz wjedziesz ;] Z policją to się da jeszcze dogadać a oni to jakby polskiej mowy nie rozumieli

~ ania | 16.01.2011 08:00

W WYSOKIE MAZ NIE BYLO KANDYDATOW DO WYBOROW PONIEWAZ STARTOWALI WSZYSCY CO OD WIEKOW TAM SIEDZA PRZY KORYTACH !!!!!!!NOWYCH TAM SIE NIE DOPUSCI!!!! STRAZ NIE POWINNA W TYM MIESCIE BYC PONIEWAZ TU NIC SIE ZLEGO NIE DZIEJE ZEBY SE POLICJA NIE PORADZILA NIESTETY MIESZKANCY TRZEBA NAM TERAZ TYCH SM UTRZYMAC !!!!

~ inż. Wojciech | 16.01.2011 21:07

Proszę Państwa, w swoim życiu mieszkałem w kilku krajach Europy i patrząc na nasze służby nie tylko na SM ale także i na Policję stwierdzam iż reprezentują oni bardzo niski poziom w wykonywaniu swoich obowiązków. Na zachodzie służby dbają przede wszystkim o bezpieczeństwo i to jest absolutnym priorytetem. Za wykroczenia przeciwko bezpieczeństwu są wysokie kary tj. jazda pod wpł. alkoholu, prędkośc jazdy, grożby i rozboje, szkody wyżądzone innym obywatelom. Z przykrością stwierdzam że w naszym kraju w moim odczuciu te sprawy są odsunięte na dalszy plan a eksponowane mało ważne wykroczenia za które za wszelką cenę służby sciągają mandaty.
Przychylam się do zdania większości mieszkańców że większośc policji i straży miejskiej jest nadgorliwa i grubiańska. Udają *Rambo* w zetknięciu z biednym człowiekiem i nie wiem do końca co w ten sposób chcą osiągnąc. W przypadkach kiedy rzeczywiście są potrzebni, kiedy wzywamy ich na interwencję ciężko jest uzyskac od nich skuteczną pomoc.
Podsumowując chciałbym skierowac pewne słowa wprost do funkcjonariuszy służb- mam nadzieję że ktoś z nich to przeczyta.
Panowie przy wykonywaniu swoich obowiązków musicie widziec przed sobą przede wszystkim zwyczajnych ludzi a nie tylko kodeksowe paragrafy.
Pozdrawiam

~ mmm | 16.01.2011 21:47

Do autora tego artykulu! Burmistrz nie tworzy Strazy Miejskiej, tworzy ja Rada Miasta, wiec do niej pretensje jakby co...

~ mmm | 16.01.2011 21:58

Moim zdaniem Straż Miejska jest potrzebna, ale gdyby patrolowala miasto w nocy. Bo wtedy jest najniebezpieczniej, szczegolnie w parkach, pod rywalem, w przejsciu obok AVANGDARDY...wtedy moze Pan komendant przypomnialby sobie, ze istnieja rowniez inne paragrafy w Kodeksie Wykroczen niż tylko parkowanie w miejscy do tego niewyznaczonym :)))

~ tez autor | 17.01.2011 12:13

straz miejska jest bardzo dobra

~ rekrut | 17.01.2011 12:19

Chłopaki z SM to najlepsi z najlepszych taki GROM z Wysokiego zawsze pomocni czujni i w odpowiednim miejscu z narażeniem życia ratują mieszkańców każdego dnia i w nocy. Powinni dostać najwyższe odznaczenia państwowe za swoją ofiarną i jakże niebezpieczną służbę. Ja też chciałbym wejść w szeregi tej formacji ale selekcja jest tak ostra że dostanie się graniczy z cudem łatwiej już dostać się do legii cudzoziemskiej.
CHWAŁA BOHATEROM Z SM!!

~ versace | 17.01.2011 12:24

Jestem za strażom miejskom bo to oni robią dobro robote pojawiają się zawsze kiedy sa (nie)potrzebni i robią najlepsze zdjęcia w mieście. Normalnie takich jak oni to już nie robią.

~ strażnik | 17.01.2011 17:50

My wykonujemy tylko swoją pracę. Mandaty to wina jedynie tych co nie potrafią pżestrzegać zasad. Ja strażnikiem nie zostałem ot tak tylko długo na to pracowałem. Więc troche szacunku poproszę jeśli morzna.

~ xsx | 17.01.2011 18:46

tee straznik - naucz sie pisac "pżestrzegać" "morzna" odsyłam do http://so.pwn.pl/

~ Krzysiek | 17.01.2011 21:44

strażnik ? jaką ty szkołe kończyłeś z takimi ortografami ?Widac jak długo pracowałeś na tego strażnika. Każdy do czegoś dąży i na to pracuje długie lata i im sie też należy szacunek . To co ludzie tu piszą to ja bym sie wstydził na ulice wyjść a ty tu o szacunku jakimś hehehe . Wykonuj tą swoją robote jeżeli to sprawia ci satysfakcję :/

~ Krzysiek | 18.01.2011 18:54

Kocham jednego z nich :*** ;)

~ marcin | 19.01.2011 12:44

hahahahaa "pżestrzegać" "morzna" ale co się dziwić w policji pracują sami debile a w SM debile których nie chcieli również i tam

~ bubu | 19.01.2011 14:19

hmmm według mnie Straż Miejska nie powinna istnieć w tak małym mieście...poza tym odkąd się pojawili nic się nie zmieniło... jedynie to że wlepiają kupe mandatów za byle co...

Byłam świadkiem jak panowie ze SM przyczepili się do starszej pani która wyszła z yorkiem na spacer że pies nie jest na smyczy... sory ale co taki york może komuś zrobic.
Moim zdaniem są dużo poważniejsze wykroczenia którymi panowie powinni się zająć. Mianowicie dlaczego żaden ze strażników nie zainteresuje się tym co się dzieje ZAWSZE na ulicy Prusa na łuku ...mam na myśli to że ciągle na tym łuku są porozstawiane samochody i jest niebezpiecznie bo nie widać czy coś z naprzeciwka jedzie...wniosek nikt się tym nie interesuje bo mieszka tam Strażnik Miejski żałosne!! Mojej cioci kiedyś wlepili mandat bo miała samochód postawiony na trawniku na szerokości swojej posesji, ale to nie oni siali tą trawę więc co ich to boli, miasto nie raczyło zrobić chodników i samemu trzeba było zadbać o to żeby nie było błocka przed domem. poza tym nie wiem czy ktoś z Was zauważył że nasi szanowni strażnicy wożą się z policją ich radiowozami....od kiedy tak wolno??? i śmigaja co tydzień na targowice żeby zarobić kase z mandatów a potem pewnie się dzielą na pół.

Co do tego że na Armii Krajowej ktoś ich widywał... nie sądzę, ja ich ani razu tam nie widziałam a zawsze pod ósemką stoi banda meneli którzy wieczorami drą chałapy a wtedy strażników nie ma... bo po co mają interweniować. Tak jakiś menel mandatu nie zapłaci ale zamiast tego roboty społeczne może wykonywać!!! chyba każda para rąk do pracy się przyda... np takie odgarnianie chodników czy dbanie o porządek w mieście...

Jak dla mnie strażnicy są zbędni bo chodzą i tylko szukają byle pretekstu do wlepienia mandatu.

Dobry temat pozdrawiam autora :)

~ mieszkankaWM | 19.01.2011 18:15

Bubu dobrze, że wspomniałeś o parkowaniu na łuku ul. Prusa, tylko czekać aż dojdzie tam do wypadku, mogliby się tym zająć tym bardziej, że już mogą na drogach osiedlowych...ale raczej nie ma na co liczyć, bo komendant mieszka prawie po sąsiedzku...
A co do istnienia i funcjonowania SM to racja, decuduje rada miasta, ale rada nie ma wpływu na zachowanie a tekst typu "idź 5 metrów za tablicę WYSOKIE MAZOWIECKIE, tam moja ręka nie sięga" to wybaczcie ale o czymś świadczy... i nie wymyśliłam tego. Jeżeli już coś takiego istnieje to powinni to być ludzie przeszkoleni i nadający się do tego. Aczkolwiek ja jestem jak najbardziej za rozwiązaniem tej instytucji.
Mówicie, że wspierają budżet miasta, a czy pieniądze z mandatów zrekompensują utrzymanie SM?

~ mariusz | 19.01.2011 18:22

a propos jorków - w tym wypadku należałoby przypomnieć SM o zasadach stosowania prawa. W tym konkretnym przypadku należy kierować się wykładnią prawa administracyjnego. Wyróżniamy następujące wykładnie, dzieli się je na:

-językowe,
-pozajęzykowe.

Do pozajęzykowych zalicza się:

- wykładnię celowościową,
- wykładnię funkcjonalną,
- wykładnię systemową (niekiedy określaną jako systematyczną).

W tym przypadku należy kierować się wykładnią celowościową. Ustawodawca wprowadzając normę prawną nakazującą zakładanie psom kagańca miał na myśli psy, które faktycznie mogą zagrażać zdrowiu ludzkiemu poprzez swoje ewentualne agresywne zachowanie. Dlatego nie należy kierować się w tym przypadku wykładnią językową, a celowościową.

~ AUTOR ARTYKUŁU | 19.01.2011 19:04

BUBU - dziękuję, również pozdrawiam :)

ze na Armii Krajowej nie chodzą to daje sobie jajka nawet obciąć. Menele mi nie przeszkadzają niech sobie piją, ale SM niech nie twierdzi ze chodzi i patroluje tą okolice

a tak w ogóle ostatnio przekonałem się ze w ogóle nie znają oni przepisów, naprawdę wystarczy trochę poczytać i powiedzieć im grzecznie według przepisów co robią źle i od razu uciekają :)

działa na 100 % :)

~ ja | 19.01.2011 20:04

niech pracują również w nocy! wtedy ich potrzebujemy najwięcej! Czy zgadzacie się ze mną? Przykład Białystok - tam pracują również w nocy.

~ my | 19.01.2011 20:07

do AUTORA ARTYKUŁU - właśnie nie znają, jakie oni mają wykształcenie? prawnicze, administracyjne? chyba nie - szkoda mi ich z drugiej strony :/

~ AUTOR ARTYKUŁU | 19.01.2011 20:15

no to jak nie znają to jakim prawem wytykają nam nasze błędy które niby popełniamy ??? jak oni sami nie wiedza co i jak my naprawdę zle zrobilismy...
nie ma co się oszukiwać , po prostu oni liczą na ciemnotę ludzi i na to ze damy się nabrać...

~ Krzysiek | 19.01.2011 20:17

Krzyśku jak tak kochasz jednego z nich to sie nie przyznawaj bo ja nie lubie pedałów :) i tak zawsze ich dwóch widze więc może jesteś jednym z tej parki :P:P

~ Krzysiek | 19.01.2011 20:22

Serce nie sługa, kocham go i Ciebie też :****

~ karolina | 19.01.2011 20:35

masz racje mariusz :) to jest podstawa na którą można się powołać w sądzie - zachęcam pzdr

~ AUTOR ARTYKUŁU | 19.01.2011 21:52

Krzysiek a wiesz co ja słyszałem ze ty mialeś kiedyś brata bliżniaka .... jednego kot opie..ił a dugiego sie brzydził,i sam zostałeś pedałem ,a jak ci sie w dziecinstwie kołyska zapaliła i stary nie miał czym gasic to łopata nap..ł !!

~ bubu | 19.01.2011 21:58

tak moze i sa jakieś tam prawa itp ale bez przesady żeby takiej kobiecie grozić mandatem. do młodzieniaszków nie podejdą strażnicy prawa bo się boją że po gębach dostaną.

osobiście uważam że na ul. Prusa nic się nie zmieni bo tak jak pisała mieszkankaWM komendancik mieszka po sąsiedzku a jak by to wyglądało żeby sąsiadom wlepiał mandaty ...olewa sprawe a przez to przyczynia się do niebezpieczeństwa jakie istnieje na tym łuku. poza tym jest jeszcze sporo takich miejsc które można by im wypomieć.

zgadzam się że staż miejska powinna pracować również nocą zwłaszcza w weekendy i wakacje!!!! skoro już są to niech coś robią dla bezpieczeństwa mieszkańców a z tego co pamiętam w ubiegłe lato było ich widać max do 22 i koniec a potem młodzieżówka robi co chce.

pragnę ponownie wspomnieć że według mnie straż miejska nie powinna jeździć radiowozem z policją... nie wiem czy są na to jakieś kruczki prane ale nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją....

odnośnie rady miasta hmm być może i to oni zarządzają całym tym bajzlem -być może odbiega to trochę od tematu, ale nie wiem czy ktoś zauważył...ja prześledziłam wyniki tegorocznych wyborów samorządowych i dziwie się że zostali wybrani ponownie dokładnie ci sami ludzie którzy wcześniej rządzili razem ze starym nowym burmistrzem... czyż to nie dziwne?? znowu ten sam skład i nie ma co liczyć na to że coś w mieście się zmieni, kminią jak tu więcej kasy napchać sobie w kieszenie...

pozdrawiam wszystkich przeciwników SM :) łączmy się

   
123

Dodaj komentarz:

* oznacza wymagane pole
Portal Wysokomazowiecki nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi publikowanych przez Czytelników. Osoby, które zamieszczają wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich, mogą ponieść z tego powodu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Ogłoszenia

Sprzedam lub zamienię(Nieruchomości)17 maj
Przewracarka ROZBIJAK 4 GWIAZDY(Rolnictwo/Zwierzęta)16 maj
KOŚARKA DYSKOWA JF 2000(Rolnictwo/Zwierzęta)16 maj
BECZKOWÓZ 6000LITRÓW(Rolnictwo/Zwierzęta)16 maj
Płyty kamienne(Budownictwo)16 maj

Katalog firm

PHU Netkomp
Wysokie Mazowieckie
Sklep ALF
Szepietowo
Grants I
Łomża
Zespół Muzyczny Kors
Bielsk Podlaski

Sonda

Czy na stacjach paliwowych w powiecie można bezpiecznie tankować swoje pojazdy?

© 2006-2012 Portal Wysokomazowiecki - www.wysmaz.pl